Skolarbete och sedan fredag.

Just nu sitter jag och gör ingenting, gosar med katterna (två stycken). Jag är lite orolig över att den ena ska stänga av skärmen (som den gjorde för en stund sen)... jag var tvungen att starta om hela datan när jag var mitt uppe i en grej. Men en bra sak är att jag slutade tidigt idag! Verkligen skönt på en fredag. Vilket i och för sig fick mig att tänka på att jag har massa prov och läxförhör som jag måste ta itu med! Det får jag nog ta och göra snart.

Ibland hittar jag bloggar som har en sådan där perfekt design... En sådan som man själv önskar att man hade. Men om man jobbar tillräckligt hårt (med kodning osv) så kommer man att komma dit! En dag så, kanske. Funderar på att gå någon sådan där kurs någon gång... när jag har tid förstås, och är tillräckligt gammal.
En "perfekt" design för mig, ser ut ungefär som emmaswardrobe.

Nu ska jag göra annat, måste träna glosor (såå tråkigt...). Men, idag är det ju å andra sidan fredagsmys! Vad går upp mot det? Först lite pluggande, sedan affären där det ska inhandlas chips m.m, sedan någon film, eller kanske går det något bra på tv? Om det inte blir Never let me go, så blir det nog något på tv:n. Allmänt slö kanske man kan säga att jag är idag. Tråkigt? Ja.

Updatering: Nu ska jag göra läxan. Hm, få se nu... 10 minuter för sent? Positivt överraskad jag blev, trodde det skulle vara typ 1 timme eller nåt! Säkert att det inte är någon klocka som går fel...?

Kommentarer
Postat av: Noveline - En tjej med dubbeldiagnos

Kära Noveline, det här är en testkommentar för att se hur det ser ut med fler kommentarer på samma inlägg, bara för att jag har ganska tråkigt just nu.

2011-09-02 @ 13:22:39
URL: http://noveline.blogg.se/
Postat av: Noveline - En tjej med dubbeldiagnos

SV: Det påminde mig om att jag borde skapa "regler" ovanför kommentarsfältet. Sedan ska jag ta itu med läxorna, jag lovar!

2011-09-02 @ 13:23:25
URL: http://noveline.blogg.se/
Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Sv; Ja visst är den? :)

2011-09-02 @ 15:23:50
URL: http://pinknation.se

Läs detta innan du kommenterar!

Skriv:
- Svarskommentarer (dvs. "kommentarsväxling").
- Frågor ni vill ha svar på/eventuellt länkbyte.
- Feedback på mitt skrivande.

Skriv inte:
- Stötande/elaka kommentarer.
- Reklam eller liknande.
- Spamma inte om tävlingar osv (läs föregående punkt).

Kom ihåg:
- Jag godkänner inga stötande (eller liknande) kommentarer.
- Jag ser din IP-adress även om du kommenterar anonymt.
- Jag blir glad för alla kommentarer, så lämna gärna ett avtryck!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0