Fredag som vanligt.

Nu har jag suttit och pillat lite med designen ytterliggare (eller, jag har väl inte pillat med själva designen egentligen, men jag har i alla fall fått till en presentation som inte var där från början). Men hur som helst. Nu är det äntligen fredag! Så, vad hade jag tänkt göra idag då? Ingenting faktiskt. Well, förmodligen sätta mig framför tv:n, ha fredagsmys... Jag hoppas att vi kan se Never let me go, ett drama som jag gärna vill se.

Och nu på morgonen, eftersom att jag snart måste gå, så hade jag tänkt lägga upp en bild från weheartit.


Källa.

Kommentarer
Postat av: Noveline - En tjej med dubbeldiagnos

En testkommentar.

2011-09-02 @ 07:49:53
URL: http://noveline.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar!

Skriv:
- Svarskommentarer (dvs. "kommentarsväxling").
- Frågor ni vill ha svar på/eventuellt länkbyte.
- Feedback på mitt skrivande.

Skriv inte:
- Stötande/elaka kommentarer.
- Reklam eller liknande.
- Spamma inte om tävlingar osv (läs föregående punkt).

Kom ihåg:
- Jag godkänner inga stötande (eller liknande) kommentarer.
- Jag ser din IP-adress även om du kommenterar anonymt.
- Jag blir glad för alla kommentarer, så lämna gärna ett avtryck!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0